APETYCZNY PROJEKT: ZADANIE 8


Dziś kończymy część związaną z identyfikacją marki. Na początku, musze przyznać, że zaskoczyliście mnie w związku z identyfikacją ApetycznegoWnetrza. Nowi czytelnicy mają zupełnie inne skojarzenia z identyfikacją bloga, nie jest to nadgryziony domek. Z drugiej strony nadgryziony domek kojarzy się innym dość mocno, nawet macie głębszą analizę tej ikonki, co mnie bardzo cieszy, ponieważ pod różowym kształtem kryje się głębsza ideologia. Może napisze osobnego posta o domku nadgryzionym, w jaki sposób ono powstało? Co Wy na to? Tak się składa, że Się składa, że w logo trochę jest domku, muffinki i ciasteczka ;)

Przejdźmy teraz do kolejnego tematu. W tej części podsumuję wyniki trzech ostatnich ćwiczeń. Czy ktoś wyobraża sobie ApetyczneWnetrze z czarnym albo czerwonym domkiem? To będzie zadanie na wyobraźnię… W ten sposób zobaczymy jak bardzo uniwersalne i jednocześnie jak mocno umiejscowiła się w Waszych umysłach identyfikacja wizualna bloga. Każdy znak, a dokładnie identyfikacja marki powinna mocno utkwić w umysłach odbiorców. Ja od trzech lat zmieniam logo bloga, bo cały czas coś mi w nim nie pasuje, nie uważam jego za idealne. Jednak kiedyś musi nastąpić STOP.

/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /

Z A D A N I E 8:

Przeczytajcie zdania w poniższej ankiecie i zaznaczcie te, których opis jesteście sobie w stanie wyobrazić?
/ ankieta jest wielokrotnego wyboru /


/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /  

zapraszam Was do innych zadań ApetycznegoProjektu

foto // apetycznewnetrze

Ola z apetycznego wnętrza

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Instagram