Chyba każdy z nas chciałby wpaść choć na chwilę do takiej krainy i zanurzyć się w magii tego jakże mocno czekoladowego wnętrza ...
Chyba nie ma nikogo takiego na świecie, kto nie przepada za tą przekąską bogów - królową słodyczy - czekoladą. Jedna ze znanych belgijskich fabryk tego przysmaku GODIVA już na całym świecie lokuje się, aby każdy mógł spróbować wyśmienitej czekolady. Co ciekawe, nie tylko sama słodycz tkwi w tabliczce, ale także we wnętrzu sklepu. Jeden z takich rajów powstał w Tokio, a dokładnie w popularnej dla wszystkich projektantów dzielnicy tego miasta Harajuku.
Niesamowitą magię wnętrza stworzyli projektanci z grupy Wonderwall, która zajmuje się tworzeniem niespotykanych efektów wnętrzarskich. Należy przyznać, że zabawa z takim produktem jak czekolada, może naprawdę uzależnić.
Spływająca czekolada, która w towarzystwie śliwki i bitej śmietany idealnie zamyka ten raj i nikt nie chce z niego wychodzić. Dodatkowo zaplecze z mało kawiarenką, której taras wychodzi na zewnątrz- można zaczerpnąć świeżego powietrza, podziwiać widoki, ale również i tu nie rozstajemy się z czekoladą, spływa ona z sufitu i nie daje o sobie zapomnieć.
TRIKI projektantów:
Niesamowitą magię wnętrza stworzyli projektanci z grupy Wonderwall, która zajmuje się tworzeniem niespotykanych efektów wnętrzarskich. Należy przyznać, że zabawa z takim produktem jak czekolada, może naprawdę uzależnić.
Spływająca czekolada, która w towarzystwie śliwki i bitej śmietany idealnie zamyka ten raj i nikt nie chce z niego wychodzić. Dodatkowo zaplecze z mało kawiarenką, której taras wychodzi na zewnątrz- można zaczerpnąć świeżego powietrza, podziwiać widoki, ale również i tu nie rozstajemy się z czekoladą, spływa ona z sufitu i nie daje o sobie zapomnieć.
W jaki sposób nastąpiła magia wnętrza? Czyli co zrobić aby nasze wnętrze nabrało podobnego charakteru. Jeśli ktoś chce założyć własną kawiarnię lub sklep o podobnej tematyce warto przypatrzeć się temu wnętrzu i wykorzystać niektóre triki projektantów. To nie tylko znakomity efekt końcowy, ale także zabieg marketingowy, który będzie przyciągać klientów.
TRIKI projektantów:
- śliwka w towarzystwie czekolady - idealne połączenie barw nadało wnętrzu elegancje, tajemniczość oraz głębię, na której tle wystawiany produkt jest znakomicie prezentowany
- proste umeblowanie gablot i witryn, które dekoruje sam oferowany produkt - warto zastosować proste, neutralne, jednobarwne tło dla wystawianego towaru, wtedy klient skupia uwagę tylko na tym co oferuje sklep
- kolorystyka sklepu z czekoladą idealnie nadaje się do współczesnych jak i klasycznych wnętrz - warto zastanowić się nad jadalnią czy sypialnią w takim opakowaniu
- oświetlenie jako poświata - delikatnie podkreśla i formuje wnętrze, wskazuje na proponowany produkt, niekoniecznie najlepszy, ale może i najdroższy, który ukierunkowuje klienta i wskazuje mu w ten sposób to co ma zakupić
- delikatne wnętrze z powtarzającym się motywem spływającej czekolady jest idealną ozdobą i detalem, który powtarza się w kilku formach na suficie, czy przy wykończeniu ścian - poszukaj dla siebie takiego symbolu i zastosuj zamiast listw wykończeniowych lub w skrzydle drzwiowym
źródło obrazków: www.yatzer.com
mniam!az je się ściany i podłogi ;)
OdpowiedzUsuń